Ads 468x60px

Sins of a Solar empire: Rebellion

Daca stam bine si ne gandim la evolutia noastra, ca civilizatie ,specie, putem observa cu usurinta, ca totul se repeta la un momentdat,”war never changes”… dorinta de expansiune, dar tindem  de asemenea spre socializare, rezolvarea problemelor pe cai amiabile, supravietuirea fara ranirea vre-unei fiinte, daca stam si ne
gandim la scara larga… foarte larga, in genul fiintelor din afara Terei spre exemplu, suntem de parere ca ei ar trebuii sa se dezvolte aproape in aceeasi ordine ca si noi ,complet  FALS , ceea ce omitem noi ca oameni cand ne gandim la alte fiinte din spatiu este faptul ca ele se pot dezvolta in cu totul alte moduri,  poate ca nu e totul numai despre razboi ,cuceriri, inrobire, manipulare, poate ca fiintele alea nu au nevoie de asa ceva, poate sunt destul de dezvoltate incat sa nu aiba nevoie de realitatea asta ,si poate sunt capabile sa calatoreasca in altele.
Sins of  a solar empire Rebellion este un addon stand alone , pentru jocul Sins of solar empire din 2008
Actiunea jocului se intampla intr-un viitor indepartat in care umanitatea s-a extins dincolo de stele. Creand colonii interconectate si astfel un tratat economic foarte bine pus la punct , o perioada de 100 de ani totul a mers bine , pace si  armonie, dar totul ia o intorsatura neasteptata . Deoarece Vasarii, un imperiu cu origini stravechi , cunoscut pentru , cuceririle sale, intra in conflict cu “Trader Emergency Coalition (TEC)
Intre timp O rasa numita Advent candva oamenii expulzati din trataul economic , pentru experimentele lor cibernetice si biologice, s-au intors pentru a recupera ceea ce ei cred ca este le apartine. Povestea nu e cine stie ce, dar e destul cat sa dea sens  actiunii jocului.
La inceput am ignorat meniul tutorialului , crezand ca as fi putut sa imi dau seama singur pe parcursul jocului ce si cum, dar nici o sansa, dupa 10-20 de minute (jucat pe repede inainte) am fost distrus de o flota  a piratilor (despre care vom vorbii putin mai tarziu), “au avut noroc “ mi-am zis eu ,asa ca am mai incercat o data , construind o mica flota…bineinteles din navele cele mai ieftine, iar… la un momentdat au aparut. Distrugand-mi planeta din nou, luandu-le  doar vreo 2-3 minute in plus fata de meciul precedent , vazand ca nu pot face fata, si datorita faptului ca ma cam incurcam in interfata jocului am decis sa apelez la tutoriale ,
Ca sa aplic ceea ce am fost invatat , am inceput o mapa de dimensiuni mici, m-am uitat la conditiile de castig, la optiunile meciului (pe care le poti modifica dupa bunul plac) , “nu e asa  important” mi-am zis eu,” le bifez pe toate sa fie mai complex”, am intrat si am inceput in forta, Cu un Capital Ship si cateva nave ,mi-am fortificat atmosfera cu cateva turele , am ramas in  propriul meu habitat ca sa nu ii deranjez pe piratii care isi faceau veacu pe planeta alaturata ,iar  intre timp adversarul a pus o recompense pe capul meu ,astfel a inceput o licitatie  pe capetele noastre , in tot acest timp  mi-am construit  laboratoare de cercetare  pentru a imi debloca anumite ramuri de Research, am cercetat ceea ce ma interesa mai mult la vremea respective, adica defensiva, fortificand  zona  cu mine spatial (explozibil).
Intre timp preturile pe capetele noastre  cresteau , dar s-a intamplat ceva amuzat , piratii s-au dus dupa adversar  deoarece  eu am oferit cei mai multi bani  , dar au venit si dupa mine pentru ca le-am incalcat teritoriul .In timp ce eu imi aparam de zor micuta mea planeta, razand de piratii care trimiteau flote constant dara fara sa imi faca fata , dar undeva acolo adeversarul  ducea o politica expansionista, si nu mi-am dat seama de asta decat dupa ce am cucerit  si eu cateva planete mai micute ,dar am fost intampinat cum se cuvine cu torte si furci, de aici va dati seama ce s-a intamplat in minutele urmatoare
Jocul e greu, nu conteaza nivelul de dificultate al adversarului , e greu oricum …
Cum spuneam undeva mai sus , Luptele se dau , intre membrii Tratatului Economic (TEC) ,  rasa Advent  si The Vasari, la randul lor toate rasele se impart in 2 categorii , “Loyalist”-i si “Rebel”-i , acestia dezvoltandu-se in mod diferit, au nave diferite , ramuri de cercetare diferite...etc
Ca tot vorbeam de Research (cercetare), are loc pe categorii ;  primele 3 sunt aproape la fel pentru toti, dar celelalte difera foarte mult. Prin aceste ramuri te poti axa pe:
- Atac  dezvoltand arme noi si imbunatatindu-le pe cele vehi ,
-Defensiva , descoperind noi metode de a iti apara micuta planeta ,
-  Pe relatia cu alte forme de civilizatie, ceea ce mi-a placut este faptul ca daca dezvolti suficient de mult acest skill poti trece peste diferenta rasiala( se poate incepe un razboi pe aceasta tema )  si poti face diferite intelegeri , un alt lucru interesant este ca daca dezvolti aceasta ramura poti da diferite misiuni fie piratiilor , fie altor civilizatii,( daca le accepta sau nu ramane la latitudinea lor).
Cu ajutorul diplomatiei asemenea celorlalte jocuri (seria Civ…)  poti face diferite pacturi, sa cedezi o planeta in schimbul alteia, sa oferi misiuni,sa faci aliante cu ceilalti  (asta in caz ca sunt mai mult de doua civilizatii ,iar mapa sa fie de marime medie sau mai mare)

Pirati si Piata neagra ,(Criminal Underground) de aici poti licita pe capul unui adversar, sau te poti informa despre pretul cristalelor sau a metalului care variaza in timp (dupa cerere si oferta), asemenea unui  jucator la bursa trebuie sa astepti pana ce pretul scade  ca sa cumperi, si ca pretul sa fie cat mai mare pentru a vinde,
Aceste cristale si metale le obtii , exploatand meteoritii amplasati fie in atmosfera unei planete fie , de sine statatori..

La inceputul fiecarei mape vei primi:
-o fabrica de nave, din care iti poti construii flota, (diversitatea va creste pe parcursul cercetarii in domeniul razboiului.) navele au caracteristici foarte diferite unele fata de celelate, unele pot fi rapide dar cu o armura slaba, in timp ce altele cu o armura masiva dar lente si cu un atac mai precar,)
-o fabrica pentru nava capitala: de aici iti poti alege nava capitala (la inceput 1) asemenea celorlalte nave ,acestea se diferentiaza extreme de mult intre ele, unele pot fi bombardiere planetare create pentru distrugere in masa, in timp ce altele sunt pentru colonizare, ca sistem defensiv , poti construii 2 nave care vor orbita in jurul “ei”
Si vei mai primi si 2 nave specializate in constructii ,cu care poti construii laboratoare (pentru research)  Turelele pentru sistemul defensive , extractoare de minereurisi , Fabrica pentru Titan. Ce este un Titan?, pai este o nava de marimi colosale a carui scop principal este sa bombardeze orice, (de obicei nu ii sta nimic in cale)
Partea proasta e ca la un momentdat trebuie sa ai grija de prea multe lucruri  deodata, dificil sa poti face asta,  iar interfata nu te ajuta deloc, ma refer aici in special  la selectarea navelor , dupa ce vei avea o flota mai mare o sa cauti ca 
nebunul dupa Capital ship pentru colonizarea unei planete.








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu