Ads 468x60px

Foreign Legion Multi Massacre


Cu ceva timp in urma am jucat un joc, si cam atat, nu a avut o poveste grozava, nici o macanica revolutionara sau un gameplay spectaculos, a fost doar un mic joc, iar cand spun mic ma refer la timpul de gameplay necesar finalizarii lui, care a fost sub o ora,

Jocul era un TPS si singurul lucru pe care trebuia sa il faci era sa lichidezi niste indivizi care ar fi trebuit sa fie teroristi sau soldatii taberei adverse, tu fiind la randul tau un soldat, aveai doar 3 arme sau 2 nu imi amintesc bine, pistol un rifle si un shotgun...parca... , grafica jocului era in stil cartoon lipsita de detalii , lipseau din componenta mediului , al armelor si al personajelor , acestia din urma ne avand fete... aratau ca niste personaje desprinse din universul LEGO iar ca mod de joc avea doar single player , Jocul se numea Foreign Legion: Buckets of Blood,(titlul si caracterizarea jocului). ... si costa 5 Euro, pe vremea aceea , acum e Summer Sale pe Steam, deci stiti voi.
Anul acesta cei de la Sakari Indie au revenit cu un titlu nou care seamana al naibii de mult cu cel vechi; aceeasi grafica, acelasi stil de joc, aceleasi mape , diferenta e ca Foreign Legion Multi Massacre se joaca  doar multiplayer (cum spuneam mai devreme “titlu si caracterizare”) te poti juca alaturi de alti 3 playeri, in mai multe moduri de joc , unul in care trebuie sa rezisti cu 9 vieti timp de 5 sau 10 minute in fata valurilor de inamici , pe nivele diferite de dificultate alese de cel care hosteaza meciul, fie sa preveniti invadarea unei cladiri de catre trupele inamice, unde la fel ... trebuie sa rezisti 5-10 minute, pe nivele diferite de dificultate, ceva mai interesant este faptul ca puteti cheltuii punctele acumulate in timpul meciurilor pentru cumpararea unor arme , sau obiecte pentru customizarea soldatului, Exista Turele dar nu pot fi flolosite , adica sunt doar pentru decor. O alta parte proasta este faptul ca va trebuii sa asteptati milenii dupa finalizarea unei sesiuni pentru a va vedea scoreboard-ul, ...milenii... deci acelasi joc doar ca multiplayer, sunt de parere ca acest mod ar fi trebuit sa fie distribuit gratuit nefericitilor care au cumparat titlul precedent, dar in schimb... pretul jocului este de 7 Euro, In aceste zile cu acesti bani puteti cumpara ambele jocuri portal si va mai ramane bani... sau cu ocazia Sumer Sale... cateva zeci de jocuri de x ori mai bune decat acesta... zic si eu... Dezamagit. Deci jocul e cam nimic... dar poate pe viitor...
Probabil ati observat ca nu am mai postat nici un articol, in caz ca le citeste cineva... imi pare rau, promit sa ma revansez, dar m-am apucat sa joc seria Medal of Honor, Allied assault cu cele 2 expansion-uri , Pacific Assault si Airborn, pe ultimul “urmeaza sa...” am stat putin mai mult la Pacific Assault... deoarece habar nu aveam ca setasem dificultatea jocului pe realistic, jocul avand 4 nivele de dificultate easy, medium, hard si realistic, am aflta ca jucam in acest mod abea dupa ce am fost onorat cu medalia aferenta, oricum a fost super... ma bucur ca am reusit sa il termin.
  A da... sa nu uit nota jocului (Foreign Legion Multi Massacre)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu