Ads 468x60px

Gravity Bone / Thirty flights of loving



Tocmai am terminat de jucat 2 dintre cele mai bizare jocuri care mi-au fost date sa vad , nici nu stiu cu ce sa incep, nici nu stiu daca are inceput. Nu am stiut ce fac ,sau de ce fac. Dar sa il descriu pe primul .
Gravity Bone , un mic joc (cu accent pe mic) cam de 13 minute.
Primul lucru pe care il vezi este un lift care duce spre o petrecere , intr-o lume usor bizara , unde oamenii au capete patrate, dar nu asta este bizar... am trecut prin Minecraft ce naiba, deci unde ramasesem? , a da... petrecerea,  descopar ca tin un biletel in mana pe care scria , sa ma duc intr-o camera , doar pentru ca acolo sa gasesc o valiza cu un costum de ospatar si un pahar cu un lichid incolor alaturi de un mesaj in care se preciza sa il gasesc pe cel roscat... lucru pe care l-am si facut... iar apoi... Level 2, dar nu inainte de a avea parte de o insiruire de imagini si mici video-uri fara sens (cu accent pe mici).
Level 2 , primesc un alt biletel pe care scria sa ma duc in camera cuptoarelor... unde aveam sa gasesc un ciocan si un spray criogenizant... ustensile folositoare atunci cand ai nevoie sa spargi un lacat sau 12-13... iar intr-un final gasesc o alta valiza... in care se gasea un aparat de fotografiat alaturi de un mesaj in care se spunea sa fotografiez 5 pasari. Am spart cateva usi cu ajutorul ustensilelor anterior precizate si am fotografiat pasarile... pasari care explodau dupa ce le fotografiam, in acel moment totul incepu sa capete sens, probabil pasarile erau arme secrete ale unei organizatii secrete sau ceva, iar eu eram un spion dintr-o tabara adversa... ideea care a inceput sa se inchege odata ce am fost impuscat pe neveu, si mi-a fost luat aparatul de fotografiat.
 Urmatoarea scena avea sa fie una de urmarire printre statiile de metro, iar intr-un final am cazut peste o masa in jurul careia se aflau... 20-25 de oameni,  am alergat persoana cu pricina prin camera, trecand peste masa bietilor flamanzi de vre-o 3 ori... ca mai apoi sa deschid o usa , sa fiu impuscat iar in cadere sa imi fie derulate imagini... probabil imi trecea viata prin fata ochilor. Am avut parte de cel mai bizar sfarsit dintr-un joc... mai ales ca nici o scena nu se lega de o alta, sau de orice altceva... o scena cu un maratorn, o masina care exploda , si alte scene schizofrenice de acest fel, iar apoi Sfarsit, doar ca  doar jocul s-a sfarsit nu si tornada din capul meu... asa ca am vrut sa vad daca ceva capata sens in Thirty flights of loving.

Thirty flights of loving a inceput la fel de brusc ca si predecesorul sau, la subsolul unui bar , unde aveam sa intalnesc doua personaje a caror roluri nu le-am inteles nici dupa ce am derulat de 3 ori scenele de prezentare ale celor .
Acest subsol ducea spre un avion ... care sta pe apa, cum se numeste? (e tornada in capul meu acum) ... ma rog ... ma urc in avion ... iar urmatoarea scena boom, ambele personaje sangerau pe podea, l-am luat pe cel mai aproape , am iestit pe usa si am dat de un aeroport, si m-am plimbat cu el in multime pana ce am dat de un carucior... ca mai apoi sa aflu ca totul fusese un vis... iar cele 2 personaje erau bine mersi in camera alaturata, personajul femini manca portocale... am  trecut dupa un paravan... iar scena s-a mutat undeva in dreptul unei usi, iar cele doua personaje carau cu ele un tort... era o petrecere de aniversare...
 m-am pus la masa, si am baut o sticla, apoi 2, apoi ... am numarat vreo 20 ... dupa care am avut o senzatie de deja vu... personajele iar zaceau impuscate pe podea... mergeam incet... foarte incet... ma miscam ca intr-un vis... apoi a revenit scena unde caram personajul ranit... am ajuns cu acesta intr-o camera unde ne urmarea cateva zeci de baloane pe care scria “police” le-am impuscat pe toate... defapt personajul handicapat pentru ca eu nu puteam face altceva decat sa il misc... apoi un glont a lovit o persoana undeva dupa un sistem de aerisire... baloanele au disparut, in fata mi-a aparut o usa , am trecut dupa... si am dat de politisti...
 apoi m-am trezit in masina unui politist iar personajul era bine mersi... cateva scene de urmarire, cateva accidente... etc , etc... ca mai apoi sa scrie The end... dar nu s-a terminat pentru ca scena s-a mutat intr-un muzeu ... unde am invatat cateva despre aerodinamica , si despre aripile avioanelor, apoi scena cu urmarirea de masini a revenit... si Sfarsit ... Apoi Quit... apoi am deschis word-ul sa scriu aceste cuvinte fara sens... Cine naiba sunt?
Probabil am facut dezacorduri... probabil am trecut de la un mod de vorbire la altul, si probabil am greseli gramaticale, dar eu nu mai citesc asta... nu are sens...

Nu este un Review ci o experienta halucinanta intr-un joc halucinat, daca vreti sa il jucati va las un link... o sa revin in cateva zile cu un review serios la The Cave, pana atunci Multa Sanatate!









1 comentarii:

  1. Pe dracu joc bizar... Eu am jucat un joc in care eram o batranica ce se plimba prin cimitir si ocazional murea si cadea intr-o groapa... Asta da joc bizar. Totusi amuzanta ideea cu biletelul; eu credeam ca cine stie unde iti dadea voie sa te duci.

    RăspundețiȘtergere